Businessvrouw in het nieuws: Leontine van den Bos -Margriet

Er is weinig echt nieuws te vinden in de kranten gedurende de zomermaanden, ze staan bol van de komkommernieuwsfeiten. In juni verscheen er een rapport met adviezen voor de toekomst van de gedrukte pers, want daar staat in deze tijden van economische crisis veel druk op, minder advertentie-inkomsten en de verschuiving richting internet maakt titels aan het wankelen.



Er wankelt niets aan de Margriet, deze brengt namelijk volgende week een geheel vernieuwde versie uit onder leiding van nieuwe hoofdredactrice Leontine van den Bos.



De nieuwe Margriet betekend:
- dikker: 124 pagina's
- nieuws als kern: merendeel bestaat uit human-interest artikelen
- nieuwe rubrieken als Bodycheck, met praktische modetips
- meer ruimte voor beauty, lifestyle en shopping
- drie nieuwe columnisten, onder wie Yvon Jaspers


Waarom in deze tijden een blad geheel vernieuwen? "Ik heb een plan voor een vernieuwde Margriet geschreven vanuit de volle overtuiging dat juist in deze tijd lezeressen en adverteerders ontvankelijk zijn voor een positief en energiek signaal. Extra aandacht geven, je product nóg mooier maken, laten zien dat je loyaliteit waardeert, dat is volgens mij van extra groot belang in de huidige turbulente markt." aldus Leontine van den Bos.



Nieuwe Margriet lezen, probeer er 10, tegen een scherpe prijs.



Lees ook de achtergrond van Leontine van den Bos, onder menu-item Businessvrouw ervaringen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten