6 juni Businessvrouw in het nieuws: Koeznetsova winnares Roland Garros


Dat topsport serieus hard werk oftwel carriere is, daar kan de 23-jarige Russin Svetlana Koeznetsova over meepraten. Zij heeft zaterdag de Open Franse tenniskampioenschappen gewonnen van Dinara Safina. Safina nummer 1 van de wereld wacht nog altijd op haar eerste titel op een grandslamtoernooi.


''Het is zo lang geleden dat ik een grandslam heb gewonnen, ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren. Ik kan me nu ook nog niet echt voorstellen dat ik heb gewonnen'', sprak Koeznetsova naar haar eindoverwinning.


Zelf ben in niet zo thuis in de wereld van sport en ik heb al helemaal geen kennis van tennis, maar ik vind het wel weer bijzonder dat iemand van 23 zegt dat de laatste grandslam overwinning zo lang geleden is. Bij topsport begint het carriere maken vroeg en is dit kennelijk heel normaal. Hoe komt het dan dat in het zakenleven er toch vaak met een scheef oog wordt gekeken naar jonge vrouwen, welke zich toch vaak harder moeten bewijzen om credits te krijgen van hun oudere collega's..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten