Businessvrouw in het nieuws: model Doutzen Kroes

Alweer een Kroes in de spotlight, echter geen familie van elkaar. Fotomodel Doutzen Kroes staat vandaag in het nieuws omdat ze het nieuwe gezicht wordt van de herfstcollectie C&A in Brazilie. In Brazilie is C&A namelijk wel hip.

De eigenaren van C&A staan op nr. 1 in de Quote 500 met 24,1 miljard, Doutzen heeft slechts 10 miljoen.

Achtergrond Doutzen Kroes:
- Leeftijd: Geboren in 1985-
- 1e functie: 2003 bijbaantje bij modellenbureau Paparazzi
- Plaats: Oostermeer
- Hoogst behaalde diploma: Havo
- Huidige functie: Topmodel - gezicht Victoria's Secret en als snabbel C&A herfstcollectie Brazilie
- Toekomstdroom: "Zet mij op een oud boerderijtje midden in de natuur waar ik zelf kazen en wijn kan maken. Waar weet ik nog niet, wel dat het met kinderen is. Want die wil ik heel graag. Als ik later groot ben..''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten